Hemma <3

Hej alla sötisar där ute!!
Nu sitter jag hemma och läser min häst (en tidning jag prenumererar  på (tummen upp för det).
Om nu Mathilda undrar varför jag inte svarade på dina sms så var det för att jag inte har några pengar på mobilen. Ska be pappa fylla på kontant kortet i kväll. Vad bra att det har löst sig i alla fall!! (tummen upp igen). min matte lärare är borta hela veckan så vi hade vikarie. Peter Lisli.. någonting (haha). Så vi satt utan för hemkunskapen och hittade en brandtrappa som gick ned till gården så vi sprang upp och ned i den & knackade på alla dörrarr till klassrum!! (haha) roligt? svar: JA. men nu ska jag nog gå och ta lite mellis sedan ska jag kolla på svenska hollywoodfruar del 3(tv3.se) dom e sååå knasiga (haha). Just det jag gorde klart min grytlapp i syslöjden (med ett "rangoli mönster" jag ritat själv på) Stolt!! (haha) ha det bra så ses vi sen!! pusss puss
//Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0