heej <33

nu har jag ätit frukost.

jag har fixat så att det blir olika kategorier när jag och mathilda skriver  då blir det lättare att sortera .

idag så är det teater, jag ska komma upp till mattens skola vid 3.<33. Det är en tjej i vår grupp som har skrivit ett manus (thilight) och kräver att vi ska spela det. Och om vi inte gör det så slutar hon. ååååååå jag blir så trött på henne seriöst. men vi tog ett demokratiskt beslut och dom flesta ville köra det om vi gorde ändringar.

nu har jag väll inte så mycket att säja...

joooooooo vet ni attt desiree nilsson ska börja i min skola ( i min brors klass) i dag så roligt att gå runt i skolan och så stöter man på dessie!!!! hahhahaha

puss på er nu så ska jag gå och fixa mig ( hjäääälp mitt puder e slut) men men så ha det socker

//Ellen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0