Hallojsan!

 Tjena!

Hej ellen, jag vad kul att du har fått pengar på mobilen. Ja asnajs att ses på rasten ju! kan du vara med på sista samlingen på måndag innan vi slutar? plllissss! skulle verkligen vara kul :p
Men jag messar dej när jag har rast.
Jahap idag i skolan så jobbade jag mkt (stolt!)(a)! och på eftermiddan så snacka ja typ me dani och david sen me dum-jesper också. mira var som vanligt en liten pluggis o satt o jobba haha! sen så va d typ nån.. Hugo tror jag han heter som kunde ta fötterna bakom huvet d va kul. Hihi så klottra vi en massa <3 på nic hahaha. då skrev vi nic <3 peter och jesper <3 nic Haha d va kul. men d va inte så kul att han gick och tvätta bort allt sen! Då blev jag arg! Men jaja ha en trevlig kväll eller vad man nu ska säga, hörs sen puss puss!

// Mathilda ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0