Sitter i skolan <33

Hej nu har jag nyss ätit lunch det var spagetti och köttfärsås. Efter skolan så ska jag gå till glashuset i hammarbysjöstad och träffa nåra härliga personer. Jag dricker ur någon sorts kaktus dricka som är asgod! Igår så hade vi teater och Hugo var lika jobbig som vanligt såklart! Men jag fick beröm av läraren för att jag sa till Hugo att sluta puttas Haha! Sen så drog han ner en tjej från en stol så hon ramlade, då började hon gråta MES Hahah men seriöst det gör man ju inte.
Just nu så sitter vilma och skrattar åt sin bok "som jag vill vara". Hon tycker att den är skitbra men lite konstig och de håller jag nog med om! Jahap nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så hej dååh!

// Mathilda puss puss!


Jo p.s! Jag hittade en rolig bild här som ni ser på bilden, det är en trädator <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0