Vitamin care

Nu kom Isz så skolan blev bättre haha hon bjöd vilma på vitamindricka. Hennes blogg heter Isz.blogg.se haha den ska jag nog läse efter det här inlägget! Nu fick jag också smaka vitamin care så då blev jag mycket gladare haha, den här dagen var nog inte så dum trots allt. Isz behöver en dator men jag måste nog börja med svenska, då ska vi skriva en filmanalys av filmen fucking åmål. Den är helt okej faktiskt. Men jag orkar verkligen inte göra något skolarbete för jag är ganska trött.. Vilma sitter och öhum jobbar (not!) och det gör jag med hahaha! Men hon lyssnar på musik men jag har inga hörlurar med mig så jag kan inte det, fett synd!! Aja tja då ha det bra allihopa pözzz pözzz ;*

Kommentarer
Postat av: Alica

Svar, aa det hoppas ja me :D <3

2009-12-04 @ 20:45:03
URL: http://melinaoalicia.blogg.se/
Postat av: Ninni

Haha, vi e lite beroende nu XD(vitamin care äger!) Love ya<333

2009-12-06 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0