Snart 13!

Hej igen haha. Jag vill måste ha datorn bara lite till för annars så tar brosran den och man gör ju bara allt för att retas lite. Hihi. Jag känner mig riktigt trött idag, i alla fall i ögonen. Men snart få fyller jag 13:år! Men de flesta har tyvärr redan fyllt 13 eftersom jag fyller 23:e december. Japp så är det, dagen innan julafton i know! De är ganska så najs faktiskt. Det är klart bättre än att fylla år på julafton så där så har man lite tur i alla fall. Jag har redan gjort en önskelista. Jag tror att jag skrev; Pengar, systemkamera (nikon d40) och naomi campbell parfymen sweet kisses. tre riktigt bra saker haha :)


Haha en bild på mej som bästa freja tog <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken freja tog bilden?

Den va snygg i alla fall XD

2009-12-16 @ 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0