skansen

Hej bloggen! Idag va det så läskigt kallt jag trodde att det typ var tio minusgrader fast det bara var 2 minusgrader! Haha så jag tyckte att det jag sa kändes en aning överdrivet. Men igår så sov jag och Nicole över hos vilma, vi hade det jätte mysigt och kollade på 17 again och shes the man. Shes the man är så himla bra! Fast Nicole tyckte inte det! Kan ni fatta?! Imorgon så ska jag och Nicole + några andra vara modeller i skolan! Så himla pinsamt! Haha jag fattar inte varför jag ställde upp på det men det var ju såklart Vilma som tvingade mej haha! På onsdagar så är det väll inget bra på TV, eller? Just det bonde söker fru haha fast den gillar inte jag, eller förut men verkligen inte längre! Haha! Mamma ska var i göteborg och jag vet inte riktigt när hon kommer hem. Om några dagar kanske. Så det blir bara jag, pappa och brorsan ikväll. Men jag ska tvinga pappa att hyra shes the man haha för den äger! I love den! Puss puss hej då!



Jag som står och sminkar mej haha ;) <3333333


Kommentarer
Postat av: Madde och Alice^^

Snygg blogg! Titta in vår. <3

2009-12-16 @ 15:42:09
URL: http://sanicte.blogg.se/
Postat av: Madeleine och Alice

Hej, det är Madde. Kan du hjälpa oss med länken på vår blogg! Det är vi ifrån skolan S.21

2009-12-23 @ 20:31:59
URL: http://sanicute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0