Lucia Imorron ;)

Hej bloggen! Imorron e de ju lucia haha skönt för då ska vi inte göra så mkt i skolan haha <33
(Till Ellen) Skulle vi ses imorron ellen eller? För ja skulle typh hämta brorsan så om vi ska göra nåt så måste han nog vara med.. Jaja. Ahh coca cola kan verkligen bara var så himla perfekt ibland!! :D <33 Satt typ en hel lektion och bara sukta, men sen så gick jag och vilma o köpte. Det va såå gott!! Jag hade No prov idag och jag tror att det gick bra, hoppas jag.. Sen på esteten så har jag sytt en tröja som jag sen kan lägga upp en bild på! Ha det bra och verklgen förlåt freja om det är mej som du är sur på. För på festen så fick jag bara bjuda nåra få och du skulle ändå ha match hela dan så snälla va inte sur. Älskar ju dej gmn! :( <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0