Hallå där blåbär

Hejsan! Ikväll så är det ju något som man bara inte får missa! Mammas pojkar och Glee. Det är verkligen två superbra program tycker jag! :) Ikväll så ska jag, mamma och brorsan baka pepparkakor haha mysigt. På engelskan så fick vi som en sån här måste göra grej att vi ska säga till nån att säga såhär snabbt:
 
                                                                            6
                                                                           66
                                                                          666
                                                                         6666
                                                                        66666

Sen så skulle man typ ställa frågor och man måste svara snabbt. Jag försökte på vilma men jag tyckte inte att det hände något speciellt. Men sen så fick vi veta att om man typ sa att man skulle säga ett verktyg så skulle den som sa 6 säga hammare. Meningen kanske skulle vara att så många som möjligt skulle säga hammare. Fast egentligen så fattar jag inte

Lööööv ya //Mathilda <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0